موبایل مارکتینگ «MobileMarketing» چیست؟

موبایل مارکتینگ «MobileMarketing» چیست؟

موبایل مارکتینگ (mobile marketing) یا بازاریابی موبایلی، یک نوع استراتژی بازاریابی محسوب می شود که مخاطبان هدف آن دستگاه های تلفن هوشمند است. پیامک، ایمیل، MMS و فعالیت در رسانه های اجتماعی اینترنتی بخش هایی از این نوع بازاریابی محسوب می شوند. در سال های اخیر مشتریان توجه زیادی به تلفن همراه داشته و این اقبال هر روز بیشتر می شود. به همین دلیل شرکت های بازاریابی و تبلیغاتی در تلاش هستند تا مخاطبان هدف را از طریق تلفن همراه وارد زمین بازی کنند. در موبایل مارکتینگ (mobile marketing) برای جلب توجه مشتریان باید از محتوای استراتژیک و شخصی سازی شده بهره گرفت. وقتی سخن از بازاریابی تلفن همراه است، تمامی برنامه های موجود در تلفن همراه، ابزار این نوع بازاریابی محسوب می شوند. شاید گمان کنید تنها اپلیکیشن های شبکه اجتماعی در این نوع بازاریابی مورد توجه هستند. اما این طور نیست! بازاریابی موبایلی (mobile marketing) از پیامک و MMS هم بهره می گیرد. خوانایی مناسب وب سایت در تلفن همراه (ریسپانسیو بودن سایت) هم از نکات بسیار مهم در بازاریابی موبایلی است. امروزه بسیاری از ما ساعات طولانی را در طول شبانه روز با تلفن همراه خود سپری می کنیم. تماس، چت، بررسی و خرید محصول و خدمات به صورت آنلاین و… از جمله خدمات موبایلی است که این وسیله جادویی به ما هدیه می کند.

خدمات موبایل مارکتینگ mobile marketing در آژانس تولید محتوا طراحی سایت محتواتو

موبایل مارکتینگ mobile marketing بازاریابی موبایلی، بخش مهمی از عالم بازاریابی است که هر کسب و کاری باید به آن توجه ویژه داشته باشد. فراموش نکنید مشتریان امروز اغلب دارای تلفن همراه هوشمند هستند. شما باید در برنامه ریزی تبلیغاتی خود به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید. آژانس تولید محتوا و طراحی سایت «محتواتو» با بکارگیری آخرین یافته‌های علم بازاریابی و تبلیغات، همراه مطمئن شما در حوزه موبایل مارکتینگ (mobile marketing) است.
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *